понеділок, 23 березня 2020 р.

Дистанційне навчання

Українська мова

Тема: "Оповідання. Головний герой".
1. Прочитай правило на сторінці 56, що таке хобі.
2. Прочитай оповідання "Про моє хобі"ст. 56-57.
3. Перекажи оповідання своїм рідним.
4. Дай відповіді на запитання після оповідання.
5. Виконай останнє завдання на сторіночці 57.
Зразок: Футбол - бити м"яч, чирлідинг - танцювати для підтримки, і.т.д.Картинки по запросу "чирлідинг це"

Долучайтесь до перегляду уроку з української мови на тему: "Оповідання. Головний герой. Про моє хобі". о 12:30.
https://www.ranok.com.ua/game/virtualschool

Математика

Тема: Множення виду 2*а, а*2.

Виконай усно завдання № 1, 2, 5.
Письмово № 4, 6.
Вивчити табличку множення на 2. https://www.youtube.com/watch?v=qksc84OgAJg

Я досліджую світ: 

Тема: "Ідеї - винаходи- відкриття"
с. 52-53 

Чи справді винахідникам вже немає чого винаходити? 
Був похмурий весняний день. Такі дні бувають на початку весни, коли її ще майже не видно: ще лежить сніг, усе накриває вологою шапкою туман, і його важкі краплі висять у повітрі й затуляють сонце. У класі тиша: школярі мовчки готуються до уроку, настрій кепський і жодних бажань не виникає. Завжди привітна вчителька стрімко увійшла до класу й зупинилася: треба придумати щось цікаве, адже в такому настрої годі й думати про те, аби щось вивчати. — Сьогодні кожний з нас зможе відчути себе винахідником! — бадьоро промовила вона. Але в класі все одно панувала тиша — жодної реакції. — Так усе вже давно винайдено… — озвався невпевнений голос. — Що ж ми будемо винаходити? Іграшками гратимемося? Ми вже не маленькі! 
 Чи справді сьогодні винахідникам вже немає чого робити? Поясність свої міркування і наведіть приклади. 
 Наведіть приклади сучасних винаходів. 
 Дослідіть, чи багато новинок створюється щороку. 
 Яких винаходів ви чекаєте зараз? Чому саме цих?
Завдання з робочого зошита (частина 2, завдання 1, с. 35)
Розглянь картинку на сторінці 53 у підручнику.
 Як ви думаєте, чим картина захопила дітей? 
 А що сподобалося вам? 
 Чи знайомі вам герої картини? А їхні родичі? Що їх об’єднує? 
 Як звати героїв картини — мешканців фантастичної країни? Чому ви так вирішили?  Це хлопчики чи дівчатка? Про що вони можуть розмовляти одне з одним? Які в них повсякденні справи?
— Це картина до захопливого твору хлопчика Микити Лукаша.
Ознайомся з біографією Микити Лукаша.

Народився наприкінці 2002 року. Мешкає в чудовому місті Харкові, багатому на видатних особистостей із різних галузей.

Захоплюється астрономією, хімічними дослідами, оріґамі, коміксами, колекціонуванням монет і кактусів, подорожами. Любить зустрічатися з цікавими людьми та спілкуватися з домашніми улюбленцями – котом Тигрисом і кроленям Крошем.
Почесне перше місце у хобі-списку належить читанню! Віддає перевагу пригодницьким книжкам і фантастиці. А ще Микита й сам іноді береться за письменницьке перо. Можливо, невдовзі писатимуть рецензії вже на його книжки 🙂.

Англійська мова 23.03. - опрацьовуємо стор.92. 

1. Слухаємо аудіозапис 6-1 і вчимо нові слова. Нові слова: white- білий, girl- дівчинка, bird- пташка.

2. Слухаємо аудіозапис 6-2 і читаємо слова в зеленій рамці.

3. Слухаємо аудіозапис 6-3 і читаємо великий текст на стор.92.

Виконати 23.03

Немає коментарів:

Дописати коментар