пʼятниця, 6 квітня 2018 р.

Всесвітній день здоров’я

     6 квітня в рамках тижня ГПД "Я здоров"я бережу - сам собі допоможу" в 2-А класі вихователь ГПД Раснюк О.Г. провела годину спілкування "Здоров"я - це життя". Мета: формувати уяву про здоров’я та здоровий спосіб життя; допомогти усвідомити дітям, що здоров’я – це великий дар, не тільки для людини, а й для всього суспільства, сім’я – осередок збереження та зміцнення здоров’я; вчити учнів самостійно здобувати знання, розвивати вміння презентувати результати особистої та спільної діяльності; виховувати бажання підтримувати традиції здорового способу життя.      Здоров’я може мати дуже дорогу ціну. І в основному це стосується спроб повернути його на своє місце. У Всесвітній день здоров’я ми бажаємо всім його надійного зберігання. Всім хворим - якнайшвидшого одужання.  Всім нам - бути здоровими і життєрадісними! Зі святом Вас!

Немає коментарів:

Дописати коментар